Misiunea Bisericii şi mass-media. Câteva reflecţii Comunicarea în masă, mass-media, reprezintă unul dintre cele mai importante mijloace de misiune ale Bisericii și, în cazul țărilor din fostul bloc comunist una dintre oportunitățile fructificate cu succes după 1989. Mesajul Bisericii nu a putut niciodată să atingă cu atât de multă ușurință inimile credincioșilor care căutau Adevărul. Presa bisericească reprezintă totalitatea mijloacelor de comunicare în masă pe care Biserica le folosește pentru a ajunge la credincioșii săi și la cei interesați de adevăr și de Evanghelie. Tocmai din acest motiv reprezintă un mijloc central de evanghelizare în societatea care acum poate fi definită, între altele, ca o societate a informației. Pe lângă formele ei clasice de expresie, presa scrisă, radio şi televiziune, presa bisericească are de a face tot mai mult cu mediul virtual, în care Biserica încearcă să își facă auzită vocea cu limpezime și deschidere. PAUL SILADI |
|